22 January 2011

drama...

malam td,.. mule2 aku xde mood sbb da mmg xde mood sgt mlm td, pastu tetibe bby aku plak, tersala gurau, lg la.. ati aku tetibe jew btambah panas.. abes spanjang pjalanan kitowang senyap jew.. pastu dah smpai kt tasek Y, lg skalie die buat... aku nk mara pown.. sebe sala.. so aku diamkn lg...
then.. bile smpai jew kt dataran, kami pon dudok berasingan, beberape minit lpas tu echa n iz, pown tegow kitowang... so bby aku pon dtg kt tmpat aku n ckp die mintak maaf, pastu aku pown bwat muke slamber.. xtau r, mlm td ase mcm sume orang aku nk marah... pas brape minit, bby aku pon tros pg jaoh sket dr aku, pastu sumew membe yg ade tengok aku.. pastu aku ape lg, tros pg kt die... lpastu die tanye aku knapew/. stelah beberape minit aku pon ckp, then die tros diam n ckp sori...
lepas beberapa kali aku pujok die soh dudok ngn membe len, akhirnye die dudok kt ngn moto aku, aku pon dudok sblah die.. mase tu mood aku pon da ok, tp die plak diam seribu bahase... so aku pon try amek ati die balek, aku gurau2 pastu tunjokkan keychain kami.. sambil tu sy sebut~ sayang... , sayang... sayang... n stiap kali sy buat begitu, die makin bertmbah sebak, pastu die tros pg nanges kt bahu yuka, membe len ape lg, tros tengok kt aku , n da mcm wartawan da... last2 kami ok.. tp tetibe perot aku me mulas2 plak.. adoyai... pastu kami pon balek umah masing2....

tp awak... walau semarah mane pon sy kt awak, sy ttp syg kt awak, n sy tetap akan pikey utk carik jalan len spaye kite xkn gadoh besa, n last2 putos..  sy mintak maaf kalau sy da buat awak saket ati ke ape...
sy cume tanak orang len pandang awak len macam...

2 comments:

  1. awk sy mntk maaf sgt2.. sy da wat awk malu da wat awk sakit ati.. sy mntk maaf sgt2... sy syg sgt kat awk.. tknk khlangn awkkk...

    ReplyDelete
  2. ijat fAmiLi:

    bljr btol2...
    jngn wat bende x elok....umo msih muda jngn dsia2kn....kejr ape yg dcita2kn dlu....

    to: ijat nanie

    ReplyDelete