08 June 2012

I am like this because of you

"assalamualaikum, hai" msj yg aku tunggu stiap saat, walaupn aku dgn die dah tiada ape2 lg, jujur aku ckp, ati aku takot kehilangn die, aku xtau knape, tp mata aku sering nmpak die kt mana2 tp padahal cumelah orang lain yg kdg2 cara berpakaian sama mcm die, n kdg2 skali pandang, mcm die.

aku xnk kehilangn diri die skarang sbb aku takut aku akn kehilgn diri aku sndiri nnti, sbb stiap masa aku asyik terfikirkn ayat die yg memaksa dan menyuruh aku utk cuba carik yg lain, tp stiap kali aku fikirkn mcm tu aku mesti terfikir yg mungkin die nk yg sbaliknye, aku tau die mesti rindukn aku(aku harap sgt2 die rindukn aku) 
aku rindukn stiap saat dgn die sejak dr prtama kali aku nmpak die, sampai skarang, 

hei awk, msj la sy k, skarang ni msj dr maxis jela jd peneman sy, 

No comments:

Post a Comment