13 April 2012

Dinner 13/4/2012

assalamualaikum hari nie hari sabtu, ni pn tgh kt opis boring gile, mlm td tido lmbat smpai pkol 2 sbb msj ngn die, hurm.. "Special smile" tu je yg bole aku ckpkn, mulanya pd mlm td, aku mmg xsangka pn die akn dtg kt tmpat aku dan ajak bergambar , tp ape yg buatkn aku kaku , ialah bila aku dpt tengok senyuman die, mmg xboleh nk describe mcm mane yg aku rase, tp mungkin tu cuma perkara biasa bg  dia, tp aku harap sgt2 supaya ni boleh dijadikn permulaan utk aku mengenali dia smula, insyaAllah aku akn berusaha utk dptkn hati die smula, aku betul2 menyesal sbb aku xberi perhatian kt die sgt sblom nie, sumpah aku ckp, hati aku btol2 sygkn die, & aku mmg xboleh nk tipu, aku btol2 nk die jd first love aku & aku harap2 dielah cinta aku yg terakhir..  kpd yg bace artikel aku ni, tlg la doakn ea..

No comments:

Post a Comment