18 April 2012

uNtUk dIa ??

assalamualaikum,  harap2 die bace  ape2 yg aku update kt blog nie, xkisahlah walaupn spuluh tahun akan datang, hurm.. status kami bukan lg kapel, tp hati aku smpai skarang masih xdpt nk terima hakikat, aku betul2 rindukn die, tp die tetap selamba mcm xde ape2, mungkin die da biase dgn situasi mcm nie, punca kitorang gaduh adalah sbb aku , aku terlalu mahukan perhatian drpd die, aku cuma nk rasa ade orang yg ambil berat tentang aku, aku nk jugak merasa hidup same2 dgn orang lain, kn dlm dunia aku sndiri, kesilapan aku cuma meminta dia tunaikan janji die, buktikan ape yg die luahkn pd aku tu betul atau x, (bkn mintak utk buat yg bukan2 ea..) tp lpas aku tanye hal janji die, die makin marahkn aku, makin lama makin die bencikn aku,senang kata, stiap msj yg aku bg makin jd bahan pembakar kemarahan die, aku da xtau nk pujuk hati die mcm mane lg,

No comments:

Post a Comment