17 April 2012

lebih baik sy deactivate drpada hati sy awak robek dgn profile awak,

assalamualaikum, mula dr kelmarin, aku deactivate profile facebook aku, aku tau die mesti langsung xnk amek kisah, tp aku rase dgn care ni je lah yg terbaik utk aku , drpada aku terpakse tengok gamba2 die mesra dgn lelaki lain, tengok gamba2 die yg da makin x menutup aurat, aku tau aku xde hak nk kontrol hidup die, aku tau dlm hati die da xde lg aku, tp tiap2 hari hati aku yg da hancur sgt2 sbb die ni, aku tahankan, sbb tiap2 hari aku harap die akn ingt kt aku, xkisahlah walau sekejap mane pn, aku cume nk die ingt yg aku sntiase sygkn die, aku deactivate facebook jgk sbb tiap kali aku on9 aku tetap akan tengok profile die, aku tengok gamba die, tengok senyuman die, tp disebabkn adenye gamba die dgn lelaki lain, aku xsanggup lg nk tengok,cuma Allah je yg tau mcm mane sakitnye ati aku, aku ingt lg yg dulu die ckp die xkn jd mcm dulu, tp skarang nie, die sndiri da lupa ape yg die janjikn tu, aku ade ckp yg aku tanak die jd mcm bdk2 rumah die, sbb aku tengok ade antare bdk rumah die, walaupn da ade insan istimewa, tp deorang tetap xkisah utk bergambar berdua dgn lelaki lain, walaupn mungkin mereka fikir itu cuma gambar biase, tp pernah x deorang trfikir tntang prasaan insan istimewa deorang . ok, ni je yg aku nk tulis buat masa nie.


kalau awak terbaca artikel ni, sy cuma nk ckp yg sy sayangkan awak, & saya tanak awak makin teruk, sy sayangkan awak...

No comments:

Post a Comment