23 April 2012

xde lagu yg boleh ceritakan ape yg aku rase..

Assalamualaikum, lagi 4 hari je lg aku dan die nk habis prektikel, dan mungkin lpas habis prektikel ni, jarak die dgn aku makin jauh, die mesti akan balik ke pahang, dan mungkin dpt kerja yang baik, aku cuma harap, die dpt maafkn aku, aku harap die boleh terima aku dgn ikhlas, baru skarang aku tau mcm mane hati perempuan , yg selama ni mungkin aku xtahu, ape yg aku nk cuma seseorang yg betul2 boleh terima aku, selama ni aku kong2 hidup die, aku xbenarkn die bergaul rapat dgn lelaki lain, aku marah klau die xpkai tudung, & mungkin banyak lg, aku buat smua tu sbb aku tanak die jd mcm orang lain, aku cuma nkkn die jd orang yg paling istimewa, tp mungkin sbb tu smua aku siksa die walaupn aku x sedar,  aku cuma nk mintak maaf sgt2 kt die, aku buat smua tu sbb aku sygkn die, tp mungkin klau die masih  nk terima aku, insyaAllah aku akan lebih terbuka, utk dengarkn ape yg die nk katekn dr dulu pd aku, ape yg aku perlukan skarang, peluang terakhir drpd die, yang penting, die boleh terima aku dgn ikhlas, dan aku harap sgt2 dpt smula senyuman die yg da lame aku rindukn..

No comments:

Post a Comment